Sunday, October 21, 2012

HS7 - Nem elég

GREEN EYES ARE NOT ENOUGH



1995-founded Hungarian indie band "Heaven Street 7" (HS7) with this week's number one chart hit, "Nem elég" (not enough).

Nem elég

Felkeltem a reggelt, - I woke up the morning
méltán dicsér a Nap - worthily praising the sun
Lesúrolom a pecsétet, - scouring the stamp
majd kérek másikat. - I'll ask for another


Sátán sátán hátán, - Satan is on the back of Satan
minden sarkon láttam már tán - probably I saw him in every corner
zöld szemeikkel kísértenek, - haunting with green eyes
de nem csábíthatnak el... - but they can't seduce me
ó-ó-óóóóóó
Szép de nem elég, nem elég csúú-nya, - Pretty but not enough, not ugly enough
Porcelánt soha nem vinnék magammal el az útra. - I would never bring porcelain with me to the way
Okos (okos) de nem ért, de nem ért semmit - Intelligent but doesn't understand, doesn't understand anything
egy olyanból mint én... - from that kind who I am
Ha ő gazdag ki a szegéény? - If he/she is the rich then who is the poor?
ó-ó-óóóó
pa rara-rara-rara-rara-ra para-rapparam
pa rara-rara-rara-raramm

Zebránál lefékez, nekem adja az ééletem, - I'm breaking at the zebra, he/she gives me my life

Napszemüvegén átsugárzik az éérzelem. - the emotions are shining through the sunglasses

Sátán sátán hátán,

minden sarkon láttam már tán
zöld szemeikkel kísértenek,
de nem csábíthatnak el...
Szép de nem elég, nem elég csúú-nya,
Porcelánt soha nem vinnék magammal semmiyen útra.
Okos, de nem ért, de nem ért semmit
egy olyanból mint én...
Ha ő gazdag ki a szegééény?
ó-ó-óóóó. 




No comments:

Post a Comment